رام - آپدیت گوشی - رام رسمی -اندروید 7 -اندروید 6 - کاستوم رام

نظرسنجی سایت

مطالب سایت رو چگونه ارزیابی می کنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آموزش فلش کردن کاستوم ریکاوری بر روی گوشی های سامسونگ


آموزش فلش کردن کاستوم ریکاوری بر روی گوشی های سامسونگ




پیشگفتار:


نصب کاستوم ریکاوری بر روی هر گوشی نیازمند روت کردن می باشد که این امر باعث باطل شدن برگ گارانتی گوشی شما می شود.در ضمن قبل از اقدام به شکستن قفل بوت لودر و همچنین نصب رام بر روی گوشی خود حتما و حتما از گوشی خود بک آپ بگیرید.


هدف سایت اندروآپدیت انتشار جدیدترین نسخه های رام و مطالب آموزشی مربوط به گوشی بوده،فلذا هیچ مسئولیتی در قبال خسارت بر روی گوشی شما را ندارد.


پیشنیازات:

1.طبق این آموزش گوشی خود را روت نمایید سپس چک کنید(برای دسترسی به منوی ریکاوری  گوشیتان را به صورت کامل خاموش کنید و سپس دکمه زیاد کردن صدا + دکمه هوم + دکمه پاور را همزمان فشار دهید و تا زمانی که به منوی ریکاوری وارد نشده اید دست از دکمه های ذکر شده نکشید)ببینید همزمان با روت کردن کاستوم ریکاوری نیز به گوشی شما فلش شده یا نه اگر فلش شده باشد که کار تمام است اگر نه ادامه آموزش را دنبال کنید.

2.از گوشی خود بک آپ کامل بگیرید.

3.فعال سازی یو اس بی دیباگینگ: آموزش فعال سازی USB Debugging

4.نصب درایور گوشی های سامسونگ: دانلود درایور

5.دانلود و نصب برنامه Odin: دانلود برنامه


آموزش فلش کردن:

1.با مراجعه به آدرس TWRP RECOVERY فایل مربوط به دیوایس خود را دانلود نمایید.(توجه نمایید که ریکاوری باید بر اساس مدل گوشی دانلود شود در غیر اینصورت اگر به اشتباه دانلود و فلش شود گوشیتان سافت بریک خواهد شد.)

2.گوشی را خاموش کرده،مانند تصویر زیر با نگه داشتن دکمه های   POWER + HOME + VOLUME DOWN  به حالت دانلودینگ بروید.



3.گوشی را با کابل USB به کامپیوتر وصل کرده ،سپس برنامه ادین را اجرا کنید و مطمئن شوید که گوشی به کامپیوتر متصل شده وتیک های لازم(auto reboot/Reset time) زده شده باشد.



4.حالا روی گزینه AP کلیک کنید و فایل TWRP مخصوص گوشی خود را که دانلود کرده بودید را انتخاب کنید. سپس روی گزینه “Start” کلیک کنید تا TWRP بر روی گوشیتان فلش شود.

5.برای دسترسی به منوی ریکاوری باید گوشیتان را به صورت کامل خاموش کنید و سپس دکمه زیاد کردن صدا + دکمه هوم + دکمه پاور  را همزمان فشار دهید و تا زمانی که به منوی ریکاوری وارد نشده اید دست از دکمه های ذکر شده نکشید.

  انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 7109

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

East Azarbaijan-Tabriz

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به اندروآپدیت بوده فلذا کپی برداری بدونه ذکر منبع ممنوع می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما